Powered by KikBooks Widget

By on December 9, 2006, with 29 Comments

PicEdit reports: “Rodney Dangerfield won’t mind if we joke on his account. He did start the “no respect” jokes in the first place.” Yes, this illusion is photoshopped, as well as original Drunk Test, but really gives strange effect! Even though you know it’s computer edited photo, it makes your eyes dizzy, like they are trying to focus, and give you normal picture! You may also want to check hallucination effect. Try focusing your eyes with this illusion, afterwards ;)


Double Dangerfield Illusion

Comments

29 Responses
  1. Beth says:

    That makes me dizzy! Ow!

  2. Anonymous says:

    Ouch. Me dizzy. Make it stop!!!!!!!!!!!!!

  3. Anonymous says:

    i like it, photoshop makes cool stuff

  4. Anonymous says:

    wow he has to eyes and too mouths big woop. you can do that on photoshop!

  5. T says:

    cool, fun but not particularly well done.

  6. Anonymous says:

    whoever said “wow he has to eyes and too mouths big woop. you can do that on Photoshop!” you are the dumbest shitfuck on the planet. first of all, if you read the fucking caption it SAYS it was edited. we all know it was edited. second of all. he doesnt have 2 eyes shit face. I have two eyes. he, would be having 4 eyes. before trying to be condescending maybe try getting a brain first next time.

    shit head.

    • Samuel says:

      OK, you’re not a shitface, but I am the grammar police, and you really need to work on your “to, too, and two.”

      to = to read; to the store
      too = too much; I want some, too
      two = two eyes; two dogs; two o’clock

  7. Rona says:

    he looks like an alien…

  8. Anonymous says:

    HAHAHA LMAO U GUYS R FUNNY…NOT

  9. darickster says:

    Yeah that is and he is gay acter i think i see a trend here

  10. Anonymous says:

    haahahaa i always laugh when someone is called a shitfuck!! anyways…yeah…dude! i never realized i was an allusion too!! i have two eyes!! hell i have two heads too!!!

  11. Anonymous says:

    cool

  12. Julie says:

    Wow! Yeah, that makes me dizzy…amazing how our eyes try to focus on the eyes of the person and when they can’t, they go haywire!

  13. i*is*awesome says:

    OMFG HE HAS SUCH A CREEPY FACE

  14. Anonymous says:

    now that is just nasty.

  15. CareBear says:

    He was hard enough to look at even before someone gave him and extra set of eyes. EEEESH.

  16. Jim DOd says:

    I hate these condescending people who try to disect every god damn picture. Like the shitfucks above

  17. PaperMoon says:

    Okay that freeked the heck out of me! Eeeewwww!!!

  18. !!me!! says:

    AGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

  19. Alex says:

    The nose is what gets me…

  20. Noone says:

    totally weird…

  21. !!me!! says:

    why do people make everything so scary???

  22. ha…ha…he looks more funnier thn weird..lol XD

  23. Mikaela says:

    OMG IM DIZZY :<<<

  24. u bum says:

    ALIEN lol lol lol kidding

  25. u bum says:

    lshilmao laughing so hard im laughing my ass off

  26. Piper says:

    After I looked at the link and then focused, his face bulged!

Speak Your Mind

You can add some images too.

Pinterest